לאחר שסירב במשך 20 שנה לקיים ברית מילה הסכים בזכות הרב הראשי

איתי גדסי No Comments on לאחר שסירב במשך 20 שנה לקיים ברית מילה הסכים בזכות הרב הראשי

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו הנמצא בימים אלו במסע חיזוק באוקראינה, שמע על יהודי שמסרב לעבור ברית מילה במשך 20 שנה, היהודי הפעם הסכים בתנאי כי הרב לאו ישמש כסנדק בברית, הרב מיד הסכים והברית יצא לדרך, שמו בישראל – ישעיה

הרב לאו. אילוסטרציה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך ביקורו של הרב הראשי לישראל בדנייפרו אוקראינה. סיפר שליח חב״ד ורבה של דנייפרו, הרב שמואל קמינצקי, לרב הראשי כי יש יהודי אשר במשך שנים רבות מסרב לעבור ברית מילה. כאשר שמע שהרב הראשי נמצא במסע חיזוק בעיר אמר אותו יהודי לרב קמינצקי כי יסכים לקיים את המצווה ובתנאי שהרב ישמש לו כסנדק במהלך הברית.

הגר״ד לאו הביע את הסכמתו באופן מיידי ולפני מספר שעות הוכנס היהודי לחדר הניתוח לקיים ברית מילה, כשהרב הראשי יחד איתו בחדר ומשמש סנדק. לאחר מכן עמד הגר״ד לאו בירך את ברכות הברית וקרא את שמו בישראל ישעיה.

נשיא בית הדין הגדול הגאון רבי דוד לאו מקיים בימים אלו מסע חיזוק בקהילות היהודיות בדנייפרו -אוקראינה, במהלך המסע הגיע הרב הראשי לבתי הספר ולגני הילדים ונשא דברים בפני התלמידים המאושרים אשר ציפו זמן רב לביקורו המדובר של הרב הראשי.

בהמשך מסר הרב הראשי שיעור מיוחד למנהיגי הקהילות במקום לאחר השיעור ביקשו הרבנים את עצתו של הרב הראשי בדבר שאלות והתלבטויות בדרכי הנהגות הקהילות השונות הרב נענה לבקשתם וישב עמם שעה ארוכה עד אשר לובנו כלל העניינים לשביעות רצונם של כלל מנהיגי הקהילות. בהמשך כתב הרב הראשי אות בספר תורה אשר נכתב בימים אלו ויוכנס בקרוב לבית הכנסת המקומי.



0 תגובות